هندزفری بلوتوثی میبرو Earbuds 2

سازگار با: انواع گوشی‌های هوشمند یا تبلت اندروید و ios
نوع اتصال: بی سیم
مقاوم در برابر رطوبت و عرق: با گواهی IPX5
ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت برای محفظه، باتری با ظرفیت 40 میلی‌آمپر ساعت ایرباد

رویداد خرید اپل

عجله کنید و از تخفیف 20 درصدی روی تمام دستگاه های اپل برخوردار شوید.

Sale_coupon_15

980.000 تومان

18 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
  • از بیرا واچ تحویل بگیرید
  • تحویل پست

2-3 روز

براساس مسافت

  • بازگشت 7 روزه رایگان

هندزفری بلوتوثی میبرو Earbuds 2

هندزفری بلوتوث Mibro Earbuds 2 جدید‌ترین نسخه این سری هندزفری بوده که روانه بازار شده است و از تکنولوژی حذف نویز فعال بهره برده است. ویژگی های ظاهری طراحی ایرفون های هندزفری Mibro Earbuds 2 به صورت Semi In-Ear و ایرپادی است و به محض اینکه آن‌ها را درون گوش خود می‌کذارید، کم شدن نویز و صداهای اضافی محیط را متوجه می‌شوید. وزن 3.4 گرمی هر هندزفری را نیز در نظر بگیرید که در مجموع باعث شده تا در طولانی مدت امکان استفاده از آن را داشته باشید و کمتر خسته شوید. سری ها این هندزفری مطابق با شکل گوش طراحی شده که به راحتی داخل گوش قرار گیرد و در هنگام ورزش به سادگی از گوش خارج نخواهد شد. پشت گوشی های این هندزفری دارای پنل لمسی برای کنترل موزیک می باشد. این محصل بر روی کیس دارای نشانگر LED بوده که با کمک آن می توانید میزان شارژ کیس را متوجه شوید. درب کیس این هندزفری نیز به صورت کشویی طراحی شده که براحتی می‌توان آن را با یک دست باز و بسته کرد. دارای 2 میکروفون + حذف نویز هوشمند ENC هر کدام از ایرفون های هندزفری Mibro Earbuds 2 دارای 2 میکروفون‌ هستند. همچنین این ایرفون‌ها مجهز به سیستم هوشمند حذف نویز ENC در هنگام مکالمه بوده، این سیستم کمک می‌کند تا شما امکان مکالمه خیلی بهتری را داشته و کیفیت بسیار خوبی را تجربه کنید.

Mibro Earbuds 2 همراهی عالی برای کسانی است که همیشه در حال حرکت هستند. با استفاده از فناوری استریو بی سیم واقعی خود، کاربران می توانند از یک تجربه صوتی فراگیر بدون دردسر سیم های درهم لذت ببرند. این هدفون‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بسیار سبک و راحت باشند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا برای مدت طولانی بدون هیچ گونه ناراحتی از آن استفاده کنند. علاوه بر این، Mibro Earbuds 2 دارای عمر باتری طولانی است که با یک بار شارژ تا 6 ساعت دوام می‌آورد و 24 ساعت زمان پخش اضافی با کیس شارژ می‌شود. تراشه پایدار بلوتوث 5.3 اتصال مطمئن و یکپارچه را به دستگاه‌های شما تضمین می‌کند و جابه‌جایی بین دستگاه‌ها و گرفتن تماس‌ها را بدون وقفه آسان می‌کند. خواه در حال ورزش، رفت و آمد، یا فقط در حال استراحت باشید، Mibro Earbuds 2 یک انتخاب عالی برای نیازهای صوتی شما است.

روند آینده، طراحی نیمه شفاف کلاسیک – از بین بردن مواد منفرد سنتی عبور می کند. از مواد بازرسی شفاف مقاوم در برابر درجه حرارت بالا با نفوذپذیری بالا استفاده می کند و دو فرآیند پولیش خوب را برای ایجاد یک تأثیر بصری اضافه می کند که عبور فضاپیما از فضا را شبیه سازی می کند و در عین حال نیازهای دوگانه زیبایی شناسی و بافت را برآورده می کند.

جفت‌سازی خودکار یک مرحله‌ای – به محض اینکه هدفون‌های خود را از قاب خارج می‌کنید، فوراً با دستگاه‌های Apple یا Android شما جفت می‌شوند. از صدای باورنکردنی یکپارچه لذت ببرید.

پایدار و پیوسته – Mibro Earbuds 2 مجموعه ای از هدفون های استریو بی سیم واقعی است که دارای تراشه بلوتوث 5.3 پایدار است. این فناوری پیشرفته اتصال قابل اعتماد و بدون درز را به دستگاه های خود به کاربران ارائه می دهد.

لغو نویز تماس با هوش مصنوعی – الگوریتم هوش مصنوعی Mibro به همراه الگوریتم شبکه عصبی عمیق می‌تواند 75 درصد از نویز پس‌زمینه را سرکوب کرده و صدا را ایزوله کند.

صدای استریو دلپذیر – ووفر پویا 13 میلی متری وضوح صدا را بیشتر بهبود می بخشد. بر اساس فرکانس پایین قوی، عملکرد صوتی و فرکانس بالا را بهینه می کند، جلوه صوتی کامل لایه لایه را به ارمغان می آورد و جزئیات صدای واقعی و غنی را ارائه می دهد.

سبک و قابل حمل – وزن کل فقط 33.5 گرم است، 3.4 هدفون تکی بدون اطلاع شما قابل استفاده است. جعبه شارژ کوچک 26.7 گرمی به راحتی قابل حمل است.

اتصالات

بلوتوث 5.3

میکروفون

دارد

نظرات مشتریان

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “هندزفری بلوتوثی میبرو Earbuds 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5